Måndag 20/7

Hallåå eller=) D va ett tag sen jag skrev här nu:O Hade glömt av att jag hade blogg, hehe.. Bättre sent än aldrig ju.. Vaknade för en halvtimma sen, såå skönt o sova ut asså. Är barnledig så då får man sova=) Lämnade L hos farmor igår, vet inte hur länge hon ska va där, 1 vecka kanske, dom skulle iaf ringa när jag skulle hämta henne.. Så nu ska jag bara tänka på mig själv. Men innan jag gör det så MÅSTE jag städa o diska, måste bara få styrkan till o köra igång=) hehe.. Funderar på o lämna gbg i några dagar, tänkte åka till u-a, har ju bott där innan så d kan bli lite roligt ändå.. Bara komma iväg o få miljöombyte.. Får se om jag åker ikväll eller imorn. Nä nu ska jag få tummen ur röva o göra nytta=) Byebye



Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0