Det var länge sen

jag försov mig, men gjorde d fan i mig idag=) Eller alarmet gick aldrig igång. Och inte vaknade Leah heller, hon brukar ju va min väckarklocka innan alarmet ens har ringt ju=) Men jag vaknade till vid 10 och hon låg o snarkade som bara fan ju=) hahaha.. Så hon fick sova vidare och jag la huvvet på kudden o nanade med.. Hon fick va hemma från dagis idag iaf. Men vaknade igen vid 11 av att L stod o glodde på mig=) Så då var det o gå upp o ge henne frukost.. Hon har varit en snäll flicka idag faktiskt=) Sköönt som fan ju;) Ska snart ner till willys o handla kvällsfika till L, o så ska jag köpa massa meloner, blir så jäkla gott när man mixar det  häller i is o mixar d ännu mer=) pröva det får ni se=)
Och en sak till, ni kan inte förvänta er att man jämt ska va på toppen o skratta o va glad jämt.. Vare sig det är i telefon,sms,msn eller när man träffas. Ha det gott


Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0