Fredag 26/6

Ovanligt pigg idag, d e fan inte ofta d händer. För sitter jag o skriver blogg vid den här tiden så e jag pigg=) Men d e skönt som fan, annars e jag trött hela tiden.. Det är Ls sista dag på dagis idag, ouff hon kommer va hemma 4 veckor nu.. Huuuuur ska detta gå=) Vi kommer gå på varandras nerver, återstår att se=) Ska hälsa på mina kusiner idag, fett länge sen nu ju. Ska bli kul.. Va ju aldrig på ena kusinens bröllop i lördags, så ska dit o hälsa på dom sen.. Va o köpte bröllopspresent till de på chilli igår, fett fina=)
Nu ska jag göra frukost till skruttan sen lämna på dagis o sen åka in till stan o shoppa lite=) Ha d gött nu..


Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0