Känns lite bättre

God morgon! Nu har man vaknat ännu en morgon. Känns bättre idag än det gjorde igår kväll. Igår skrev jag i stundens hetta, det är klart jag inte ångrar min prinsessa, bara känner så ibland.. Hon är lite konstig idag L, hon va inte ljudhög när hon vaknade imorse, hon har varit lite varm sen igår kväll. Annars brukar hon springa runt i lägenheten när hon vaknat, men nu står hon bara här o tittar lite på tv. Och vägrar äta med.. Tog tempen på henne iaf, och det var 38.3, så lite feber har hon allt ändå.. Så hon får stanna hemma från dagis idag, ska ringa strax och säga att hon stannar hemma.. Tänkte att vi skulle dra till navigator så jag fick pratat med min handläggare och sen dra till min systers café o softa där.. Aja ni får ha det gött..


Peace Out

Kommentarer
Postat av: malin

Förstår att allt kan kännas så ibland. Och såklart ångrar man inte sitt barn.

Momo,du får ringa mej när du mår så. Bara att prata av dej...okii...puss

2009-06-02 @ 09:05:09
URL: http://mamiandjordan.blogg.se/
Postat av: momo

ja, känns skit ibland asså, man vet inte va man ska ta vägen när det blir så. Tack va snäll du e mami, men jag vill inte lägga över mina problem på nån annan.. puss

2009-06-02 @ 09:31:33
URL: http://brunogdaprinsessanspappa.blogg.se/
Postat av: malin

nej jag förstår,jag e oxå sån. Men för min kompis Adnan så har jag verkligen spytt galla över massa skit.Och det känns bättre och få ut det.

Jag och du lever ett ganska lika liv,så jag kan ju verkligen förstå dej och du har all rätt att känna så också!Så det så;)Tur det finns blogg för att skriva av sig är också super bra. pöss

2009-06-02 @ 10:16:08
URL: http://mamiandjordan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0