kollat lägenhet

Idag blev det inget av det jag hade planerat in, skulle gått till navigator men hon ringde och sa att hon skulle sitta på möten så jag fick tid imorgon vid 11, sen skulle jag åkt till min systers café, men hon jobbade fram till 10 o sen skulle hon på nån studiebesök på barnens skola. Men iaf så åkte vi hem till min mamma och softade, hon skulle börja jobba vid 14. Men vi var kvar där till halv 7. Så ringde det en och frågade om jag skulle åka och kolla på hans lägenhet. Så vi tog bussen dit jag och L. Måste säga att det var en riktigt fräsch lägenhet, en 3a på 67 kvadrat. Men det såg ut att vara större än så, på sjätte våningen var det med, och balkong o hiss, skönt.. Så vi får väl se om det blir den eller inte.. Man förstår varför det heter forselius backe=) För den jäkla backen är inget att leka med=) hehe..
Nu sitter man här och tänkte ha lite egentid, men inte ens det får man ha. La L vid 20.00 ungefär i hennes säng, men nu halvligger hon här på soffan och kollar på tv. Hon känns fortfarande varm, så hon får stanna hemma från dagis imorn med, suck... menmen, hon får följa med på mötet imorn.. Där vi ska prata om eget. Så jag hoppas på ett positiv möte..
Nä nu ska jag softa lite, hoppas på att L somnar snart så jag kan gå in med henne till hennes säng.. Ha d gott


Peace Out

Kommentarer
Postat av: Pia

Ah vad rolig. men vart ligger lägenheten ? var den dyr ? haha nyfiken :p

Kraam

2009-06-03 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0