Lördag

Uuhh va skönt o få städat lägenheten nu, skulle gjort det igår egentligen men diskade och tog städningen idag istället=) Nu kan man sitta här utan att må dåligt av att det va så jäkla stökigt.. Undrar hur länge det får vara städat nu=) Va skönt det är o va barnledig nu, har behövt det som fan. Min mamma ringde innan för att Leah hade sagt ´´pappa hämta mig´´ hehe sötnos.. Pratade lite med henne i telen innan, o hon höll på o smaska i sig nåt gott=) Sen sa hon ha det bra, desamma, puss o kram, o pussade telen o gav den en kram:D
Nu är jag hungrig, åt en kyckling bit innan jag började städa.. Men tänkte dra ner o handla lite gott till fotbollen ikväll. Hoppas sverige vinner nu.=) Nä nu ska jag hoppa in i duschen o sen dra till willys=) Ha d gott allihopa..


Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0