Måndag 22/6

OOOUUUFFFFF va jag har ont i mina fötter=) Har gått som en galning ju. Skönt ändå o varit igång hela eftermiddagen. Hämtade L från dagis vid 14 idag, sen åkte vi och mötte upp min mamma för vi skulle äta middag ute. Det var allt trevligt, som alltid=) Åkte sen till bäckebol o skulle kika lite, va på em o kollade lite möbler o så.. Är ute efter en fin divan soffa, känner att jag måste ta ut d gamla o in med nytt=) Men det var inget som föll mig i smaken precis;) Får kolla vidare. Nån som vet nån bra möbelaffär så säg till.. Och äntligen beställde jag min finfina tv idag med, dem kör hem den till mig på onsdag=) Nu blir d massa sport o filmer på den=) göött som fan...
L ligger o sover nu så jag har lite egentid, d behövdes nu=) Hon slipper dagis imorn, för jag ska till Pia o hjälpa henne måla hennes rum. Så antingen får L följa med dit eller så skulle min lillasyster ta henne, får se hur det blir. Väntar på samtal från syrran om hon jobbar imorgon eller inte.. Nuu ska jag fan i mig ta d lugnt bara=) Ha d gött, or not. Who gives a fuck ;)


Peace Out


Min fina 50 tum som kommer på onsdag;)


Min nya =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

ÖHH hörrö du glömde väl inte köpa en tv till mig oxå????

Ta hand om er

2009-06-23 @ 14:52:02
URL: http://flodamamma.blogspot.com
Postat av: momo

Hehe joooo jag glömde tyvärr d asså:/ Nästa gång=) Take care

2009-06-24 @ 00:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0