söndag

Några dagar sen jag skrev nu. Har inte orkat faktiskt, varit jättetrött. Blivit några långa nätter i telefon, men nu är det slut med det, inte värt o sitta prata så länge på nätterna ju! Blir helt fuckad i huvvet av tröttheten. Men får skylla mig själv ändå ju=) Varit en soft helg iaf, jag o L har hälsat på min mamma 2 dagar i helgen. Skönt o komma hemifrån lite. Skulle åkt iväg i lördags efter att jag fixat barnvakt o det, men det sket sig.. Veliga människor finns det gott om. Menmen lika bra att det inte blev av. Och va fan är det med folk som stör sig att man e glad o skrattar? Ska jag sitta o gråta istället då eller? Fucking bitches.. Är man glad, ja då e d fel. Är man arg, ja då e d inte bra heller.. Bestäm er för fan.. Sen hur jag e ska ni skita i, jag e jag så fuck off om det inte passar er.. Jag lever inte för att göra er glada eller va fan ni förväntar er.. Jag lever för min familj, min lilla L och vissa vänner.. Sen skiter jag fullständigt i er andra. Orka lägga ner tid på att jämt ställa upp för andra, för att sen få skit tillbaka.. Som sagt, Fuck off...
Blir sängen strax, lika bra o lägga sig o sova så man e någorlunda pigg imorn! Sov gott folk, eller inte. I dont give a fuck.. Natti


Peace Out



Me n L
Me n L

Kommentarer
Postat av: malin

vet du vad momo,du ska inte ens behöva skriva det i bloggen om ditt humör och va folk tycker..Skit i det totalt bara,då har dem inget eget liv om dem ska klaga på hur du är,alla människor är ju känslor och ena stunden är man arg,ena ledsen mm. Och det gäller ALLA. Så låt det bara gå ut genom andra örat,eller ignoreeeee totalt=)Helt stört att nån kan klaga på det ens..BIG LOOOOL!

2009-06-15 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0