Söndag

Ujujuj va seg jag är nu! La L för ett tag sen, hon ville inte sova egentligen och började gråta. Men hon fick ringa farmor o säga godnatt så då va d lugnt=) Har haft Pia o Tess här idag, va mycket trevligt. Vi mötte upp dom så vi skulle ner o handla så vi kunde göra mat. Det blev fläskfilé, pommes o champinjoner med bearneisesås=) Mycket gott.. För L blev det korv istället för filé, för d e så jobbigt o tugga för henne.
Det var så kul o se hur L va mot tess:P hehe.. Pia behövde inte göra mycket, L tog hand om Tess=) Sprang efter henne med juice o sa vatten hela tiden, heheh.. Så söta dom ee... Döv blev man ett tag med, Tack Tess;) heheh... O Pia va ju skadeglad, som vanligt:P Nä men hon e go hon, jag e ju lite elak mot henne;) Men så är det ju.. Men det blev mycket pill än va jag hade räknat med;) hahahaha.. Fick inte lägga ut bild på heta Pia=) Så nu får ni inte se den hetaste av alla;)
Jag vet va du tänker Pia, ´´Momo du e så sjuuuuuk´´ :P Jag vet att jag är det, and i love it:P heheh... nu ska jag soooooooooftaaaaa.. tack för idag P o T =) Puss på er=)  Ha det gött allihopa..



Peace Out


Ps. Älskar den bästa tjejen i mitt liv.ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha ja du är sjuk momo ;)

docj många fina ord, det tackar vi för och tack för dne underbara maten. du får gärna laga fler maträtter så slipper jag :p

2009-06-21 @ 22:01:24
Postat av: pia

oj glömde skriva att de var från mig nu men de fattade du säkert, hoppas jag ;)

2009-06-21 @ 22:02:19
Postat av: momo

Hahahaha yeaaah;)

Nästa gång blir d du som får laga maten, näää just d ja, d skulle ju bli pizza;) hahaha...



Japp klart jag fattade att d va du, =) Du e ju lika sjuk så:P

2009-06-21 @ 22:40:12
Postat av: pia

hahahah ja sikken tur jag ahr, fixa pizza från pizzerian de kan jag gääärna göra. går ju mycket snabbare än att stå och laga maten själv ju :p



haha jupp klart jag är de ;)



Glöm inte kika på vilken dag du kan nu som kommer då, ska inhandla de som behövs på typ torsdag.



nää sängen nästa, natti sedan :D

2009-06-21 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0