Torsdag

Dålig jag är på att skriva här=) Menmen sånt e livet ju.. Har tagit en sköön varm dusch, så jag tänkte att nu får jag skriva lite=) Har väl inte hänt så mycket här. Det gamla vanliga, lämna L på dagis, hem o vila lite för att sen hämta från dagis igen=) Måste säga att vädret är konstig, fattar inte va d e för fel på den. Kan inte riktigt bestämma sig om det ska va dåligt eller bra.. Men idag blev det bra väder till slut, lite blåsigt men.. Idag satt jag o kollade på L i smyg när hon satt bredvid mig och prata o sjöng för sig själv, ser hon att jag tittar så slutar hon=) hehe.. Fan va jag älskar henne, blir galen ju=) Så jävla gooo e hon lilla skruttan..
Jag har bestämt mig för att inte lösenordskydda bloggen, för då kan inte dom läsa som jag kan snacka lite skit om;) hehe.. Så nu vet ni det..
Helgen blir lugn, vi ska åka till min mamma imorgon på middag. Ska bli mysigt.. Skulle gått på bröllop på lördag, min kusin gifter sig. Men Jag struntar i det. Det skulle komma ungefär 300 pers, o som vissa kanske inte vet så har jag socialt fobi, o 300 pers e fett mycket.. Lite synd att vi inte drar dit, men min mamma o syster ska dit. Hoppas alla får det trevligt iaf..
Jag läste en grej för en liten stund sen som gjorde mig lite irriterad faktiskt. Du va inte såå jävla ärlig som du sa att du va, du e lika falsk som dom andra ju.. Du kunde sagt det rätt ut istället för att hitta på nåt.. Allt kommer fram till slut, vare sig man vill eller inte.. Men dig skiter jag i ju så d spelar inte så stor roll.. Så säg inte att du e ärlig, för d e du fan i mig inte hoe=)
Om man skulle ta o varva ner lite o sen hoppa i säng. Men ha en trevlig midsommar allihopa=) Ha d gött..


Peace Out




Jag o L för lääänge sen =)
Me n L

Kommentarer
Postat av: Pia

haha naaw vad sött kort på er :D Dags att skaffa inbakat igen momo ? ;)



Ha en underbar midsommar :D



Många kramar Pia&Tess

2009-06-19 @ 15:27:17
Postat av: momo

Hehe=) Tack.. Nja jag tror inte det blir nåt inbakat igen asså=)



Hoppas ni haft en bra midsommar..



Kram på er

2009-06-20 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0