Vad gör jag

Det är inte mycket d, ovanligt va=) Sitter här hemma o små bråkar med L;) haha så roligt o reta upp henne ju=) O hon blir såååå irriterad, hahah, men jag lovar att hon kan ge tillbaka,.. Ojojojoj =) Nu ligger hon på golvet o sjunger, tror hon e trött. Sover ju inte på dagarna längre ju, men ganska skönt att hon lägger sig tidigt på kvällarna... Jag har börjat ligga i sängen några kvällar nu, fett skönt asså. Efter nästan 2 år på soffan så ska jag fortsätta sova i sängen. Men blir ju sååå jäkla ensamt ju:O Men skönt samtidigt o inte ha nån o knuffas med där=) hehe..
Funderar på o lösenordskydda min blogg, vill inte att vissa folk ska läsa den.. Menmen, får väl se...
Nä nu blir det middag strax, e hungrig.. O L med, ovanligt..not... =)  Fuck u n goodbye=)


Peace Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är mejj du syftar på när du ska lösen ords skydda din blogg så är det lungt!! Jag tycker att du är en bra person en kanon bra pappa!Du gör ett fantasikst jobb med din fina dotter... JAg ska inte läsa din blogg mer om du inte vill...

Ha de bra!!=)

2009-06-15 @ 20:10:15
Postat av: momo

Jaha o vem e du då?

2009-06-15 @ 20:16:53
Postat av: Anna

glömde skriva mitt namn...

2009-06-15 @ 20:36:04
Postat av: momo

Du får läsa va du vill, o tog du åt dig av d jag skrev i inlägget så kan jag inte göra så mycket åt d...

2009-06-15 @ 21:02:45
Postat av: Penny

Hoppas allt är bra med er!

Hälsa gärna på min nya blogg.



Kram Penny =)

2009-06-16 @ 00:41:42
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Hej hej det gör du rätt i att låsa bloggen, man vet verkligen inte vilka idioter som kan läsa den??

Men lille du glöm inte lägga till mig bland dina läsare så jag får fortsätta läsa om dig och L?

Ha det gött och bränn dig inte i solen som äntligen (kanske) börjar titta fram!!



Kram Jennie

2009-06-16 @ 13:09:46
URL: http://flodamamma.blogspot.com
Postat av: s

varför har du gett ut den blog till alla då?Tex på facebook skriv du så alla kan se

2009-06-17 @ 14:46:46
Postat av: momo

Ja och om jag har skrivit det på facebook, dem har jag som vänner där. O jag antar att du finns med där på vänlistan.. Vem e du?

2009-06-17 @ 15:07:33
URL: http://brunogdaprinsessanspappa.blogg.se/
Postat av: malin

Heey..Jag hoppas att jag får fortsätta läsa=)

2009-06-17 @ 19:31:55
URL: http://mamiandjordan.blogg.se/
Postat av: Pia

ja jag vill också fortsätta läsa ju :D

2009-06-18 @ 11:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0