Bra jag e på att uppdatera va? ;)

Tjaa o hej o hello=) Då va d dags o komma ihåg att man har en blogg=) Dålig jag e då. Hur e d med er då? Här e d bara bra, L mår bra o d rullar på.. Sitter hos min mamma o skriver lite. Ska lämna L här en stund, ska dra o kolla på Shan Atci kl 20.00.. Ska bli kul att hitta på nåt o tänka på andra saker.. Blir några stycken som ska kolla. Ska bli kul, mest vänner från min systers sida. Men kul med nya bekanta.. På tal om bekanta så har jag haft d på g med 2 tjejer.. Men som det känns nu så ska jag inte satsa seriöst på det.. Vet inte vrf men jag känner mig instängd med ett förhållande. Visst e d skönt o ha nån o mysa med o så men ändå.. Men jag har sagt att jag inte vill nåt seriöst, men å andra sidan så vill jag ha nån o leva ihop med. Kan det bero på att d e fel tjejer jag har träffat? Kan d va så att den ´´rätte´´ fortfarande väntar runt hörnet o inte vågar komma fram? :) För isånafall, KOM FRAM FÖR FAAAN!!!!! ;) hehe.. Vad mer då......
Har köpt gymkort med nu, ska börja träna varje dag hade jag tänkt mig, måste ju skaffa lite muskler:P För funderar på att börja i mma sen. Fan va man kan få ut aggressioner i d sporten, me likey=) Får se hur det går..
Har tänkt på en sak.. Fan va d finns människor som kommer in i ens liv, men som sen försvinner. Faaaan va skööööönt:P haha.. Orka med vissa asså.. Sen att man inte ska ta upp kontakten med vissa människor 2 ggr, eller 3.. Du vet vem du e idiot, bli sur för att det är DU som gör bort dig. DU som e så patetisk.. DIN förlust!! Som sagt ta åt dig så mycket du bara kan.. Sen att du träffar killar hit o dit o säger åååhh han e så bra, yeah right hur många har du inte avverkat redan? Tänk inte på dig själv bara, du e inte själv.. Men som du vet som jag vet att vad du egentligen e.. Patetisk osäker tjej!!!! ;) Aiight, måste dra nu..

Love me or hate me, i dont give a fuck, fuckers;)



Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0