=O

Jäääklar, nu va d länge sen jag skrev här, hade glömt att jag hade blogg=) Men får väl bli bättre nu då eller inte=) Det har hänt mycket sen sist jag skrev men ändå inte egentligen. Men orka skriva allt som hänt lksom, får skriva om nuet=)
Igår fyllde min prinsessa år iaf, 3 år blev hon.. Sjukt va fort det gått. Hon kan ju nästan göra allt själv nu och VILL göra allt själv:/ Hon är inte den lilla bebisen längre som låg i min famn o bara va.. 3 år alltså, jag, momo har varit pappa så länge. Vem trodde det egentligen, ingen. Inte ens jag.. Trodde aldrig att jag skulle klara av det, men d går! Bara man vill så går allt, inte alltid lätt. Men så är livet, inte alltid dans på rosor.. Hon har börjat prata mer med=) Haha jag bara skrattar när hon pratar. Låter så jäkla gulligt.. Det bästa som hon säger e om man slår sig o säger aj eller nåt.. ´´Pappa, ingen fara, ingen fara´´ och så en kram samtidigt=) heheh lilla skruttan.. Ska ha en kalas för henne på söndag, inget stort, liten bara med familjen o mina riktigt närmaste! Så det blir handla o sånt nån dag här nu! Har hänt mer då. Jo jag har börjat baka=) Roligt som fan ju, hehe.. Undrar vrf folk blir chockade när man säger att man bakat, dom ba VAAH EN KILLE?!?!? Haha ja d e väl inte konstigt eller?
Imorrn ska jag leta efter rosa marsipan, hmm undrar vart det finns? Tänkte göra barbie-tårta till henne. Sen efter det hämta L, hem o byta om. Sen ska vi träffa en tjejkompis som jag inte sett på mer än 10 år nu, ska bli jäkligt kul faktiskt. Hon har 2 barn så det blir kul för L. Hoppas hennes barn blivit friska nu tills imorn! Ja det va d för ikväll=) Ha d så bra så hörs vi säkert igen ;)

Min lilla skrutta

L


                                                              Peace Out

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kikar in, såg din adress på FL

2009-10-04 @ 14:53:31
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Pelin

Villkeenn söööttt fliicckkaa!! Ungee ungeee!! :D Man vill ju bita hennes kinder :P

2010-10-28 @ 23:44:10
URL: http://peeliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0